Kaguya Reisebüro
Messages from customers

I received a happy message from one of my client.
Thank you!

These guests were very interested in Shinto and wanted to pay an official visit to the shrine.
So I took them to Nitta Shrine in the south of Tokyo.
This shrine was founded in the 14th century and is still held in high esteem by the locals.
The priest is an official of the Shinto shrine authority and used to be a university professor.
He answered my customers’ questions with precision.
After the prayer, customers received souvenirs such as o-fuda (wooden prayer cards that resemble icons).

The nice photos were taken by the customer.

・・・・・

Letzte Woche sind wir wieder in die Schweiz zurückgekehrt. Etwas mehr als sieben Wochen durften wir Ihr wunderschönes Land entdecken.

Meiner Frau und mir ist es ein Anliegen, Ihnen noch einmal ganz herzlich zu danken für Ihre Hilfe bei der Übersetzung des Fahrzeugausweises und der Organisation des Besuches dieses wunderschönen Schreines und der sehr interessanten Begegnung mit dem Priester. Wir denken gerne und oft daran zurück und die überreichten Geschenke schmücken jetzt unsere Wohnung.